EDC Skibhus

EDC Skibhus

Skibhusvej 61a
5000 Odense C

Du skal opleve en forskel.

EDC Skibhus A/S er en professionel og alsidig ejendomsmægler med en klar filosofi: Du skal opleve en forskel.

Vi arbejder som et team, men ved også, at alle vores medarbejdere kan arbejde selvstændigt og udnytte deres individuelle kompetencer bedst muligt. Hos EDC Skibhus A/S har vi tillid til hinanden, og vi arbejder alle ud fra et fælles værdigrundlag, der sikrer dig høj kvalitet og personlig service – uanset om du skal købe eller sælge.

EDC Skibhus A/S er en del af EDC-kæden som er Danmarks største og mest sælgende ejendomsmæglerkæde med mere end 240 butikker på landsplan. Vi blev i 2008 kåret som bedste nye EDC butik i Danmark, hvilket vi synes vidner om, at vi ved hårdt arbejde får tin-gene til at lykkedes – også i markeder som ikke altid er de nemmeste.

Vi er er en del af lokalsamfundet

Hos EDC Skibhus A/S er vi stolte af at være en del af lokalsamfundet i vores alle sammens gamle Skibhuskvarter og vi vil bestemt gøre vores til at det bliver ved med at være et rigtigt attraktivt sted at bo. Vi er stolte af, at vi har hjulpet så mange mennesker med at få solgt de-res bolig her i kvarteret, og det agter vi, at blive ved med, at gøre i mange år fremover.

Hos EDC Skibhus A/S hjælper vi dig gerne med at få solgt enten din villa, din lejlighed, din ideele anpart eller dit rækkehus. Og søger du bolig i kvarteret, så finder vi også helt sikkert den rigtige for netop dig. Vi tager os nemlig kærligt at ALLE BOLIGTYPER og af ALLE KUNDER der kommer forbi vores butik.

Kig endelig ind i butikken til en snak om det aktuelle boligmarked og dine mulighede!

EDC Skibhus A/S

Klaus Knudsen