Mødecenter Fyn

Buchwaldsgade 48
5000 Odense C

Mødecenter Odense – ny mand tager over

Efter 29 år på Buchwaldsgade 48 har Dennis “KongO” Kongstad valgt at trække sig tilbage og gå på en velfortjent pension. KongO efterlader Adressen til Lars Pedersen den 1. juli 2018, men vil fredadrettet være tilknyttet huset som kulturambassadør. Lars er fuldflods odenseaner og vil føre huset videre i samme ånd og stil som har været kendetegnet for stedet siden starten i 1989.
Lars holder velkomstreception d. 24/8 kl. 15.00 til kl. 18.00 hvor der bydes op lidt mad og drikke. Så kig forbi og hils på, og tag gerne en rundtur i huset, og se hvad vi tilbyder.

Mødecenter Odense ligger hus til foreningen 17:48 som tilbyder undervisning i musik, teater og dans, bevægelse og billedkunst. Derudover driver Mødecenter Odense et mødecenter som tilbyder alle faciliteter til afholdelse af møder, konferencer, firmafester og privatfester. I huset arrangeres der kunstudstillinger, fællesspisninger arrangeret af kulturforeningen “Grønkul”, musikarrangementer, messer og andre kulturaktiviteter arrangeret af Skibhus Forum. Næste fastlagte lokale arrangement i Mødecenter Odense er Skibhusmesse d. 23/9. Mødecenter Odense ønsker at tage aktiv del i lokalområdet. Følg Mødecenter Odense på Facebook og hold dig opdateret på lokale arrangementer.